Taggar

, , , , , , , , , ,

1214-100-0100_1

Beskrivning:

En kroppsolja i sprayform som ger näring åt huden och håller den mjuk och smidig. Torroljan återfuktar huden utan att kännas kladdig och förbättrar hudtonen och elasticiteten. Den exklusiva formulan innehåller bland annat arganolja, Abyssinsk olja och antioxidanter som hjälper till att motverka hudens åldrande, reducera hudbristningar och göra huden sammetslen.

Hydtyp:
Alla hudtyper.

Användning:
Massera in med långa svepande rörelser över hela kroppen efter dusch/bad.

100ml

Recension:

Wow, är min första tanke! Doften, konsistensen och resultatet! Många oljor anser sig vara dryoils, dvs oljor som är lätta och sjunker in fort utan att lämna en fet hinna (som kan fläcka av sig på kläder). Väldigt få av dessa lever dock upp till vad jag önskar av en sådan olja, vilket är att man efter någon minut ska ha en fin lyster, känna sig återfuktad, och kunna hoppa i vilka kläder som helst.

Nashis kroppsolja uppfyller alla dessa krav, och doftar som en bonus, exakt likadant som hårprodukterna, dvs varm, kryddig vanilj.

Oljan sprayas lätt ut på huden över hela kroppen, och stryks sedan med lätthet ut över huden. Huden lämnas återfuktad med en fin lyster och lätt doft som inte är överväldigande. Oljan torkar in riktigt fort, och jag har inte sett något problem med att sätta på mig kläder strax efter applicering. Enda minuset är den lilla flaskan, då jag vill missbruka denna produkt.

Pris: 249 kr

Betyg: 5/5