Taggar

, , , , , , , , , , ,

Beskrivning:

BB-cremen gör din hudvårdsrutin enklare, effektivare och mer praktisk.

Miracle Skin Perfector är en ny generation hudvård, en BB-creme som bygger på en all-in-one-teknologi. Alla moment i din hudvårdsrutin förenas i ett enda steg. Cremen har både en vårdande och en omedelbar täckande effekt, för en omedelbar ”babyhud”-effekt. Du spar tid eftersom du i ett enda steg återfuktar huden, jämnar ut hudtonen samt ger huden lyster.

Konstaterad effekt*: Huden återfuktas, får lyster och känns omedelbart utslätad.
Huden känns mer återfuktad för 82 %*
Huden känns omedelbart utslätad för 96 %*
Röda partier döljs för 71 %*
Hudtonen upplevs mer jämn av 91 %
Huden får lyster för 94 %*
Huden strålar för 81 %*
Recension:

Den här produkten är en variant av Garniers redan välkända miracle skin perfektor, utformad för en kombinerad/oljig hud.

Jag hade tur som köpte denna produkt, som är lättare och rinnigare i konsistensen än originalet, men ger ett helt fantastiskt resultat. För det första håller produkten hela dagen och lämnar en glansfri, men lysterfylld hud efter sig. Med lätt puder direkt efter applicering håller faktiskt BB-krämen från morgon, genom en hel arbetsdag och ett träningspass, utan touch-ups! Miracle skin perfector är dock inget för den med problemhy, i alla fall inte utan en väl fungerande concealer då täckningsgraden kan annses som lätt, kanske medel. Ett stort plus för att man tillsatt SPF 20, precis som i Lumenes BB-kräm.

Jag använder i dagens läge den här produkten varje dag, för en snabb morgonrutin med en strålande hu som resultat. Om den fungerar vårdande? Det kan jag tyvärr inte svara på. Men den har inte haft någon negativ inverkan på huden, och då kan jag erkänna att jag ibland somnar med smink. Fyyy på mig!

Gå och köp! Grym produkt till grymt pris!

Pris: 119 kr

Betyg: 4/5