Taggar

, , , , , , , , , , ,

Utlovar:

Formulerat med ett revolutionerande rekonstruerande komplex som reparerar upp till 80% av dina kluvna hårtoppar efter 3 användningar. Vid upprepad användning sammanbinder salongsformulan de kluvna topparna samt motverkar att nya bildas. För en fräsch nyklippt känsla varje dag.

Resultat:

Vilket klipp! Den här serien håller hög kvalité, lämnar håret redan efter första tvätten friskt och lätt att reda ut. Jag är ytterst tveksam till om kluvna hårtoppar egentligen går att reparera, men den här produkten ger ett utmärkt kosmetiskt resultat.

Hårt känns helt enkelt helare. Jag får en känsla i håret som liknar den jag får efter att ha använt redkens real control.

Jag har endast testat serien ihop, då schampo, inpackning, balsam och sedan serum. Alla produkter luktar neutralt, gott och fräscht. Schampot i sig är ett mirakel och det känns nästan inte som att man behöver använda någon inpackning eller något balsam efter. Inpackningen och balsamet återfuktar och reder ut utan att tynga ner, och serumet lämnar ingen fet hinna.

Jag skulle säga att denna serie passar alla hårtyper och är ett fantastiskt köp för den som vill ha högkvalitativa produkter till en billigare peng.

Pris: ?

Betyg: 4,5/5