Taggar

, , , , ,

Beskrivning:
Intensivt närande inpackning som stärker på djupet och reparerar kraftigt och mycket torrt och känsligt hår utan att tynga. Håret blir fylligt, smidigt och lätt att reda ut.

Teknologi: Nutritive Gluco-Active. Förser det torra håret med näring från rot till topp.

Resultat: Håret blir mjukt, smidigt och glansigt utan att tynga. Gör håret lätt att reda ut.

Bruksanvisning: Applicera produkten i nytvättat och handdukstorkat hår. Massera in i längder och toppar. Låt verka i ca 5 minuter. Skölj noggrant ur.

Recension:

Jag vill så gärna gilla den här produkten då jag är en sucker för exklusiv hårvård och dessutom har goda minnen från denna produktserie från mina yngre år. För att inte tala om att den hyllats i all evighet.

Men även om jag lämnar inpackningen i håret i över en timme, tycker jag varken den reder ut eller gör att håret känns återfuktat. Det känns snarare lite strävt. Mitt hår kommer den helt klart inte överens med, och när jag upplever ett bättre resultat med inpackningar för under hundralappen är den helt klart inte värd priset eller hyllningarna.

Fungerar som ett balsam, men passar inte som en vårdande mask för mitt behandlade aningen torra hår.

Pris: från 329 kr

Betyg: 2,5