Taggar

, , , ,

Beskrivning:

Prisbelönta neuLash är den ideala produkten för kvinnor och män med spröda, tunna eller korta ögonfransar.

neuLash är ett innovativt fransnäring som förstärker ögonfransarna och bidrar till friskare, naturligare fransar.
Fransnäringen skyddar mot förslitningsfaktorer och hjälper till att förbättra fransarnas styrka och kvalitet. neuLash levererar nödvändiga proteiner och vitaminer samt mjukgörande och föryngrande ingredienser, som alla förstärker befintliga fransar som får mer lyster och blir mer elastiska.

Recension:

Jag trodde inte på att produkten kunde göra den fantastiska skillnad den verkligen gör. Jag har alltid haft ganska långa, täta ögonfransar,som tyvärr blev korta, tunna och glesa efter ett halvår med fransförlängningar.

Efter 3 månader med produkten såg jag stor skillnad, efter ett halvår har ni resultatet nedan. Nej, jag har tyvärr ingen bra förebild, men vi talar en längdskillnad på ca 5 mm. Man måste fortsätta ganska länge för att få ett optimalt resultat.

Ett av mina bästa skönhetsköp.

Pris: 1 595 kr/6 ml   895 kr/3,2 ml

Betyg: 5/5